niedziela, 3 marca 2013

OGÓLNY ZARYS MOJEJ HISTORII

WITAM WSZYSTKICH I DZIĘKI ZA ODWIEDZINY...przed wami moje pierwsze próby stworzenia powieści w klimatach cyberpunkowych.

W tym poście chcę przybliżyć  historię świata, w którym poruszają się moi bohaterowie.  Starałem się eliminować na bieżąco wszelkie błędy , zarówno merytoryczne, składniowe jak i ortograficzne. Jestem jednak świadomy tego, że się ich nie ustrzegłem...no cóż...komentujcie, oceniajcie  i poprawiajcie...enjoy my story...



Ogólny zarys
Część 1
XXII wiek... świat po burzliwym wieku XXI wreszcie się skonsolidował, wszelkie ogniska tyranii, rządów autorytarnych , dyktatur, wygasły. Ludzkość wchodząc w nowy wiek XXII  stała się wolna.
 Zniknęły wreszcie podziały na biedniejszych i bogatszych. Oczywiście były jednostki bogatsze od innych, jednak różnice nie były tak ogromne jak jeszcze w połowie XXI wieku. Wszyscy obywatele świata mieli prawo decydowania w każdej chwili o losie swojego państwa, mieli prawo do zabrania głosu w każdej według nich ważnej sprawie, w wyznaczonych terminach odbywały się debaty oraz głosowania poprzez ogólnoświatową sieć internetową.
Zdelegalizowano wszelkie partie polityczne, elita zniknęła, nie było już monarchii, komunizmu, despotyzmu. Ludzkość na całym świecie otrzymała takie same prawa, przywileje i obowiązki.
Prym wiodły wszelkiego rodzaju stowarzyszenia oraz organizacje pozarządowe. Wreszcie po tysiącach lat ewolucji ludzkość wypracowała i stworzyła sprawiedliwy i szczęśliwy świat oraz system rządów tzw Link Democracy-demokracja połączona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz